Det finns inget bättre..

.. än att sätta sig i bilen, Själv! För att åka hemåt efter jobbet, dra igång en gammal skiva, man inte riktigt vet vare är på, upptäcka att de är gamla goa lugna störtsköna ballader!
Få den här riktigt härliga känslan, höja som självefan (näst intill att de börjar spraka i högtalarna, fast inte riktigt så överdrivet) och bara sjunga med,  och högt skare va! Och fult med för den delen haha! Men när man är själv, så har man inget att skämmas över utan de är så skönt att bara släppa allt o sjunga ut. Härligt!

Bland annat den här gamla godingen:




ja ni kan ju själva tänka er hur det lät där i min ensamhet.

"In maaj Laaaaaaajf, deersbin hardäjk änd päääjn!!"

Haha, men ja gillart!


Kommentarer
Postat av: Din <3

Håller helt klart med pejpi. :) Det är grymt gött och få sjunga ut lite utan att nån hör hur falskt det blir, eftersom högtalarna konkuerar ut en :P haha! Men jag brukar lyssna på: OOooo iii jöst ö liti bitt, oooo iii ö liti bitt möööör :) <3

2010-06-22 @ 22:26:37
URL: http://thankyou.zoomin.se
Postat av: Ina

Åh, jag förstår pracis vad du menar! Fast jag sjunger mest när jag kör bil ;) haha

2010-06-27 @ 23:00:58
URL: http://inakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
0