helgen

Väntar på att Kaj ska komma hem från sin sista skildag på folkhög. Ska sen bege oss till Falköping o kika på när Johnny o Joakim springer ut. Nu äre nog säkert highlife i Falköping med alla galna studenter :P
De e nog en period ja aldrig kommer glömma, min student! Har nog aldrig haft så kul. Allt man skulle göra innan, fixa med vagnen, bålrundor osv. Tänk om man kunde spola tillbaka tiden, då är min student lätt en grej jag skule göra om fleeera gånger :D
Måste dock gå med långbyxor o långärmat eftersom jag brände upp mina ben, armar o axlar igår när jag va ute i solen. Käkade glass med Angelica, Eck o Kaj! hade kjol och tubtopslinne. o trots att ja hade smörjt mig så lyckades ja bränna mig. .______.
På sändag äre barnkalas här i Vara, så då ska vi gå fram med Flisan, så hon får leka lite. Sen kanske vi går till varabadet o badar om de e fint väder. Ska bli kul o se Flis bada för första gången! :)


Kommentarer
Postat av: Karina

Jäkla typiskt men ni får gå nästa gång som är i göteborg :)

2010-06-07 @ 15:56:34
URL: http://rocktroll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
0