hissa & dissa

HISSA:
Facebook!
För hade inte facebook funnits, hade jag inte haft kontakt med så många jag har nu.
Gamla vänner ja umgicks med förr o släktingar ja inte haft kontakt med på länge finns där som man byter några ord med då och då.
Det är ett kanonbra community om man vill hålla kontakten med alla du känner.
Facebook hissar jag upp till skyarna idag!




DISSA:
Talang 2010!!
Nu får dom väl ta o ge sig. Eller iaf, Svenska folket kan väl rösta fram annat än massa trökiga operasångare o balladsjungande tråkmånsar? Visst dom är väl duktiga men va hände med alla asgrymma dansgrupper o andra talanger som åkt ut?
I finalen kommer de ju bara va en massa sjungerier o jag kommer dö av uttråkning!
Enda sen Susan Boyle fick sitt genombrott så kommer alla fåniga operasångare fram, gråter en skvätt framför kameran o kammar hem hela skiten. ÅÅH!
Sök till IDOL, där hör ni hemma.
(Jag e Talangnörd som alla förstår EHEH :P)





/ Jennie






Kommentarer
Postat av: Linda R

Håller helt och hållet med dig! Satt vannsinig hemma i soffan då de hela tiden bara skickar vidare såna som sjunger! Okej om de är ett helt band som spelar/sjunger/dansar och gör något coolt utav de men ensamma personer som sjunger hör hemma i idol och inte i talang!

2010-05-31 @ 12:10:04
URL: http://farrydaylady.blogg.se/
Postat av: Karina

Tack :) den bilden är uråldrig, typ från när vi blev ihop.

2010-05-31 @ 16:36:55
URL: http://rocktroll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
0