hon svarar mig! :D

Nu har Flisan blivit stor tjej :)
När ja va på toa förut så va Flisan i full färd att slänga ner alla skor från skostället i hallen.
Då ropade ja på henne som ja alltid brukar göra, mest för att hon ska höra vart jag är.
Då svarade hon!
"Flisan!?"
-Aa! (Typ, va äre?)
Fick jag till svar då. Tänkte att måste vart en tillfällighet men ja testade igen, och hon svarade igen!
Testade lite senare o då svarade hon igen, och liksom stannande upp och tittade på mig.
Så jättegulligt verkligen.
"Aa" :)
Ja försökte spela in det på mobilen men just då ville hon inte bara för det. -__.


tänk detta va inte länge sen.
min stora lilla tjej




Kommentarer
Postat av: Anna

Åh vad kul ^^

2010-05-05 @ 11:14:28
Postat av: Sandra

Vilken mysig bild!

2010-05-07 @ 08:40:08
URL: http://sandranilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
0