andra november

har fixat och donat ännu en gång med bloggen. Blev nöjdare nu, va ganska trött på att ha svart bakgrund, så det fick bli en skinande vit sida :) Stör mig bara på att headern inte är i mitten men jaja.. Får pilla med det en annan gång.
Tyckte de blev bra iallafall :)

Idag har varit en intensiv dag! Jag, Kaj, Sandra och Simon har totalrensat ur vårat garage! Det va bokstavligt talat proppfullt med saker och massa skit, så vi har jävlarimej rensat. Nu får man plats med bil till och med. Jag och Sandra åkte en sväng till ragn sells och dumpade av en massa krafs och kontainern här på området var också ganska fullt efter vi va klara.
Sen har jag lådvis med prylar och inredning som jag vill göra mig av med. Så Mattias va förbi förut och fick med sig taklampa, ljuslyktor, krukor, vinställ m.m. Och Sandras kusin fick med sig en stor kruka och ett annat vinställ. Såå skänt att bli av mä´t! :)

Nu har lilla Flisison somnat för natten. så söt, hon har en sån där "speldosa" som man vrir upp så spelar den musik. Den ligger hon och vrider upp gång på gång tills hon somnar. Hon är annars så gnällig när vi lägger henne i sängen men när hon har den är hon jättelugn och tyst.

Nu ska här duschas, och sen sovas. Flisan ska till dagis imorgon! :) Åkte dit idag, gick upp tidigt och fixade och donade, och när vi kommer fram upptäckte vi att det va stängt! ;( Va ju stängningsdag idag som vi totalt hade missat. typiskt! Man kan ju undra för alla föräldrar där ute som jobbar på dagarna och är beroende av dagis, vad dom gör när dagis har stängningsdag? Inte alla som har barnvakt direkt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
0