tänkte passa på att

uppdatera helgen lite.
I Fredags fick vi hem en liten kisse som jag skrev om. Hon är fortfarande ganska blyg och fräser åt våran Gizmo så fort hon visar sig. Jag hoppas verkligen hon ändrar på det beteendet för fortsätter hon så, så kan vi tyvärr inte ha kvar henne. Det måste ju funka med Girran lixom :(
Men i övrigt är hon jättemysig och kelig. Hon måste bara få slappna av lite tror jag.

 

Igår va Sandra och Simon här på lite Lördagsmys med pizza och film. Började titta på Inception men den verkar ju helt snurrig ;S Tittade bara halva, sen blev vi trötta och dom begav sig hemåt. Väldigt invecklad film, men rätt cool och riktigt bra gjord! Får se när vi orkar se klart den.

Lilla Fli s blev även lite hastigt och lustigt jättefebrig igår. Så vi låg i sovrummet och tittade Tv tillsammans flera timmar. Hon va jätteslö och orkade knappast leka. Stackaren. :( Inte kul alls. Hon har haft en genomsnitt på 39,5 grader i feber så hon är ganska utslagen. Men matlusten är ganska okej. Hon äter gärna välling, och fruktpuré. Så det är ju bra de..

Om man ska se något positivt med att hon är sjuk, så skulle det väl vara att hon gärna ligger i mitt knä och myser och tar det lugnt. Det inträffar bara när hon är sjukling. Och det är jättemysigt!

Idag är febern också hög men hon har orkat leka en hel del idag. Har sprungit fram och tillbaka med sin gåvagn och åkt bil som en ritkig liten biltjuv här :) Äre så att febern vägrar lägga sig så får vi väl ringa in, men ja hoppas inte det ska behövas..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
0