...

ska sälja mitt kamera kit. Är jättenöjd med det men känner att de vore skoj att kanske uppgradera sig lite? Har funderaingar på att köpa nåt begagnat i bra skick, med massa roliga tillbehör, om man hittar något bra erbjudande. Får jag det jag vill ha för min så behöver jag inte lägga så mycket pengar emellan. Har önskat mig pengar i julklapp som jag kan lägga på det isåfall. Eller om jag ska köpa nåt nytt, men då äre nog idé at vänta på mellandagsreorna.
Min annons hittar du här om du vill kika eller är intresserad ;)





Idag har för övrigt varit en ganska dålig dag.. Känner mig bara helt knäckt. Är onormalt trött och när man för en gångs skull ber om sovmorgon spelas det fullständig konsert ute i Tvrummet med gitarrer och solosång och jag vet inte allt, så sova, hepp. stod inte på schemat idag heller.

Det känns som jag skulle behöva komma iväg på världens lyxigaste spa, om så bara föe en dag! Och få känna känslan av avkoppling, och att någon verkligen tog hand om en och unna massa lyxigheter för bara mig! Och kanske få uppleva lite uppskattning någon gång ibland. Få känna att det man gör är uppskattat bara. Det vill väl alla ha? Speciellt mammor. Man behäver få veta att man gör ett bra jobb för det är inte alltid det känns så..


<3

Kommentarer
Postat av: aeel

fin bild!

2010-11-23 @ 18:02:05
URL: http://emmalindqviist.blogg.se/
Postat av: Josefin -Happy Days-

Tycker den där bilden var så vacker o mysig, kärlek mellan mor o dotter! :-)



Är också sugen på o sälja min ena systemkamera, har ju köpt en ny i somras o den gamla bara ligger där oanvänd. Känns lite dumt... Samtidigt så fotar jag ju en del på uppdrag o då kan det ju vara bra med en backupkamera om något skulle inträffa med min vanliga. Får fundera vidare på det där tror jag... :-)

2010-11-23 @ 20:52:09
URL: http://landhagen.blogg.se/happydays
Postat av: sandra

du om någon gör ett bra jobb... o har gjort från första stund. Glöm ALDRIG de!! <3

2010-11-23 @ 22:21:33
Postat av: Fröken M

åh vad jag känner igen mig ! det där med uppskattning får nog de flesta mammor lite för lite av ! Känslan av att "bara" vara mamma kan vara riktigt tung i bland och får man dessutom inga peppande ord från den som bör säga dem ( läs pappan ) kan man lätt hamna i depp svackor - i alla fall jag ;)

Tack för dina ord om mat. Jag antar att Viggo kommer få smak för det så småningom, men det känns lite som "waste of time" att ställa sig vid spisen och laga mat när han spyr upp den eller tvär vägrar... Men som sagt - han är ju inte undernärd så det löser sig nog med tiden ?!

2010-11-23 @ 22:58:34
URL: http://frokenmela.se
Postat av: Josefin -Happy Days-

Den jag funderar på o sälja är min Pentax K10 med tre objektiv, haft den i kanske 2-3 år. Har idag en Nikon D700 som jag fotar med, supernöjd med den. O det är jättekul o får in uppdrag, men jag kommer får börja tacka nej till en del nu nästa år när jag börjar jobba igen efter mammaledigheten. Har inte då längre lika mkt tid o lägga ner på det. Så då blir det mer foto för min egen skull men det känns helt ok. :-)

2010-11-23 @ 23:05:48
URL: http://landhagen.blogg.se/happydays
Postat av: Lina

Förstår dig. Ibland vill man bara ha en liten paus för att koppla av, för även om man har en snäll och go dotter suger dom musten ur en ibland :P kombinerat med vardagslivet kan det bli lite mycket.



Ja denna datorn får nog bli vildas :P skulle nog kosta några tusen att fixa så det kändes inte lönt.



Hoppas också på snö på lördag verkar som att det kan vara det då :)

2010-11-23 @ 23:44:53
URL: http://rocktroll.blogg.se/
Postat av: Josefin -Happy Days-

Men roligt att du får förfrågningar iaf även om av vänner, då är det ju bara att köra på o visa vad man går för. ;-)



O ja det var piinsamt, förstår inte hur jag lyckades. Haha.



O på frågan var jag jobbar med så är jag kundrådgivare i elbranschen i vanliga fall.



hoppas ni har en fin dag, här är det ganska lugnt ute o inte så mkt storm. så jag ska se om jag o lillan kan busa i snön lite sen efter att hon sovit klart sin middag. :-)

2010-11-24 @ 11:04:32
URL: http://landhagen.blogg.se/happydays
Postat av: süster

jag vill köpa dem ! :D

2010-11-25 @ 10:37:38
URL: http://johi.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
0