om du tror att det blir rent när du städar så har du väldigt fel

Hade precis en kille här som demostrerade en sån där dyr dammsugare för 40000:-
Och ja säger då det, vilken maskin! Jag trodde INTE det fanns så mycket skit i ett hem som det gör. Man tror att man har dammsugit, en fyfarao va äckligt det egentligen är, så mycket skit som vi inte ser.


så här mycket damm och annat bös dammsög han upp ur våran matta!
Detta är filter som byttes var femte sekund som blev fyllda medans
det dammsögs.
Städar inte dom hemma eller? tänker väl ni, men jo, lika mycket och ofta
som alla andra, men så mycket skit finns det alltså som en vanlig dammsugare
inte får upp. Likadant var det när dom dammsög på golvet.
Kan du tänka dig hur mycket damm som finns då, som vi inte ser? Skadligt för hälsan, säger jag bara!
För att inte tala om när vi damsög sängen.. FY! säger jag bara.

Vill verkligen ha en sån, för det fanns hur många fukntioner som helst. Och den är värd pengarna, men samtidigt alldeles för dyr, speciellt för oss som inte har hur mycket pengar som helst heller.


Kommentarer
Postat av: Lina

Du vet att för rent är minst lika skadligt för hälsan? lite smuts stärker immunförsvaret och jag utsätter mig hellre för smuts i hörnen än att jag är konstant sjuk då man reagerar på minsta lilla i en annars steril miljö.



En sån dammsugare är sjukt bra i hem som behöver en sån. Tex allergiker osv. Jag använde en sån hos en kund som hade mattor som drog åt sig hår och dom hade katt och hund. En i familjen var smått allergisk men djuren var terapidjur så dom var nödvändiga lika mycket som fmailjemedlemar.

2010-10-13 @ 16:46:30
URL: http://rocktroll.blogg.se/
Postat av: Tina

Vi har haft en som testar en sådan damsugare här med, verkar riktigt jädra bra, men som sagt, pengarna!

2010-10-13 @ 18:54:15
URL: http://onodiginfo.blogg.se/
Postat av: Tina

Jo visst dem är inte smidiga.. men edm är ju ändå luftrensare med.. som suger upp dammet i luften.. Men visst har man stort hus och stora inkomster hade jag nog skaffat en :P

2010-10-14 @ 11:51:32
URL: http://onodiginfo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
0