torsdag

Idag har jag varit så jäkla trött.. Gick upp kl 6 och jag kände bara hur jag inte ville kliva upp ur den varma goa täcket.. Trött och yrvaken åkte ja, Sandra o Jessica till skolan som bara varade i två timmar. De va nån typ där som höll föreläsning om hur tänderna funkar och munhälsa o bröte. Intressant men ögonen gick i kors hela tiden.
Väl hemma åkte jag och hämtade min snoriga lilla dotter hos mamma. Hon skulle egentligen varit på dagis men jag tyckte hon skulle vara hemma en dag till och vila upp sig lite.

Kaj tittade in en sväng men hoan hade så bråttom som vanligt så Flisan fick inte träffa honom så mycket idag heller..
Vi ska om några minuter iväg till Sandra och Simon och käka middag. Dom snällisarna bjöd hem oss! :)
INte så kul o laga mat ensam hemma och speciellt inte när man inte känner sig helt hundra heller. Det är guld värt, och sällskap är aldrig fel, det blir man glad av :)
Det värsta är bara att Flisan somnade i matstolen nu medan jag diskade lite. Jag tyckte det blev lite tyst hehe :P Så nu ligger hon i sin gosesäng och sover. Problemet är bara att vi ska alldeles strax gå över till Sandra. Får väl väcka henne för mat i magen behöver hon! Och jag med för del delen. Har endast blivit en morot och massa juice idag. Inte mättande kanske.



Kommentarer
Postat av: Linda R

Ja han är en riktigt handy man den där pojken ja har =) Känns väldigt kul att det äntligen börjar bli klart...särskillt nu när man gått över tiden och så :p Ni får krya på er både du o flisan! Kram kram

2010-10-16 @ 14:04:44
URL: http://farrydaylady.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
0