Det självklara valet

För ett tag sedan vann jag ett presenkort värt 300:- inne hos Linnéa från Darlingexpress =)

Idag fick jag hem mina varor jag beställde, och eftersom jag fick välja fritt i butiken kikade jag runt en stund innan jag hittade ett förstahjälpenkit anpassat till barn, i en svsrt väska att fästa på ex. barnvagnen eller cykeln, eller bara ha liggandes i bilen.
Det kändes så självklart att välja den, det är guld värt OM olyckan skulle vara framme.
Den innhöll massor av bra grejer, exempelvis sax att klippa upp jeans och bilbälten, handskar, plåster, gasväv, elastiskt binda, sårtvättare, ögonskölj med mera.
Det är något jag alltid funderat på att köpa, men aldrig kommit till skott att göra det.

Ikväll ska jag jobba. Ska bli roligt, men ja hoppas ja inte blåser bort bara. Här tycks både storm och regn trivas jättebra. Imorgon är det sista skoldagen för den här veckan, sen tar jag H E L G! Ååhh det ska bli så skönt, få komma igång med storstäd, julpynt,och något skojjig liten utflykt med Flis. Sen hoppas jag på storm och regnfritt så jag och Sandra kan gå 5kilometarn i Ryda.
Nu är det dax för gardrobsrensning innan det är dax att åka till jobbet. Så hoppas ja även Flisan kan ta och vakna snart så jag får pussa på henne lite med :-)

Kommentarer
Postat av: Marie

Men sådan bra grej, självklart ska man ha en sådan, jag har ett kitt för hund, fniss



Skönt att få städat och renat och pyntat sedan då du är ledig igen

kram

2011-12-01 @ 18:18:17
URL: http://myflowergirl.blogg.se/
Postat av: Christine

Håller med. Sånt är alltid bra att ha.

2011-12-01 @ 21:58:19
URL: http://photosbychristine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
0