Sjukling..

Nu ger jag mig för idag. Jag mår verkligen inte alls bra, är helt slut, har troligtvis feber, kroppen värker nåt fruktansvärt och det är riktigt jobbigt att sitta upp.
Jäkla skit. :(
Skolan har varit en ren pina. TÄnk att ha extremt ont i kroppen, och hur mycket du antränger dig för att hålla dig vaken så går det knappt. Jag fick verkligen anstränga mig för att inte somna sittandes. Jag avskyr att vara sjuk! Speciellt nu när jag är ledig imorgon och fröken flis också. Hade tänkt görq något kul men som vanligt äre något som hindrar. suck..

Flisan har varit en riktigt underbaring idag. Och busig också såklart :P
Men jag har istortsett legat på soffan hela dagen och titat tv medan flisan lekte med sitt hav med leksaker här på golvet. Rätt som det var så kom hon med en plasttallrik med en leksaks-pizzaslize på, och en leksassked som la i mitt knä. Sedan började vi äta och jag tackade så jättemycket för maten.. :)
Första gången jag ser Flisan gå in i en roll i sin lek. Alltså att låtsas äta på det viset. Då inser man hur utvecklingen går framåt, och i vissa fall gåre alldeles för fort, tycker jag iallafall. Va ju inte länge sedan hon va en liten plutt på knappa 4 kg.

Sen har jag fått en massa pussar på munnen och hon har legat och myst me mig lite då och då. OCh det är inte likt henne. Så det upskattade jag <3
Sen har vi läst böcker, och till och med det va ansträngande för mig. Men något fick jag ju göra för lilla Flis..


Nu ska jag gå och lägga mig. Godnatt till er alla


en gammal, gammal bild på mig.

Kommentarer
Postat av: Sandra, Colins mamma

Mm jag hatar snö. Jag är inte sjuk mer än lite förkyld men jag är trött på livssittuationen och sådär. Less på Gävle kommun som gör nada och jag får vara arbetslös resten av livet mm. Krya på dig kramar!

2011-02-10 @ 21:31:33
URL: http://sandrahupdate.blogg.se/
Postat av: <3

Vi får hoppas du blir frisk snart! :( Jag älskar dig! <3

2011-02-10 @ 22:21:44
Postat av: Melissa - Vincents Mamma&Gravid

va jobbigt! måste kännas lite skumt på ett sätt att han är hos dina föräldrar!?

har han inte sin egen familj i närheten så han kan va där?

okej, va synd! men de är bara höra av dig om du vill å orkar så kan vi prata =)

kram <3

2011-02-11 @ 07:23:48
URL: http://OoOMelissaOoO.blogspot.com
Postat av: Linnea Granström- Ebbas Mamma

Tack! Nu ser ut så där så fort kameran kommer fram, ibland måste man säga att hon måste backa haha ;p

2011-02-11 @ 08:51:50
URL: http://linneagranstrom.blogg.se/
Postat av: i min lilla lilla värld

Idag mår du förhoppningsvis MYCKET bättre..

2011-02-11 @ 09:05:10
URL: http://saratilling.se
Postat av: Sandra, Colins mamma

Ja det är tråkigt det här med jobb. Jag är ju undersköterska men varken landstinget eller kommunen kommer anställa uskor bara timvick det suger verkligen att vara usk på arbetsmarknaden. På de större sjukhusen ersätter dom usk med sjuksköterskor nu. Hoppas du får jobb där du bor. Tack detsamma. Kram

2011-02-11 @ 11:48:32
URL: http://sandrahupdate.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
0