Torsdag

Just nu är jag riktigt, riktigt trött. Mina ögon går nästan ikors på mig så det får bli ett kort inlägg.. Har varit vaken X antal timmar inatt för Flisan har inte varit på sovhumör alls. Hon brukar somna om jag ger henne en flaska välling men tandvården säger att man helst inte ska göra det med tanke på at tänderna tar skada och så. Så jag tänkte att jag skulle ge mig fasiken på att inte ge henne flaska, så hon sakta men säkert vänjer sig av med det. Men det resulterade i en skitpigg Flis som låg och lekte, skrek, och ropade på mamma i säkert 2,5 timme. Och man sjäv är yrvaken och så trött så man nästan får huvudvärk och ont i magen. När det va en halvtimme kvar innan mitt alarm skulle ringa gav jag upp och gav henne en flaska. Då fick ja iaf sova en halvtimme. Skoj! Får hoppas de bir en lugn natt inatt. Så därför tänkte ja lägga mig nu utifall att.
Idag har jag varit i skolan och hela dagen. Sedan vare Slättatorsdag här i Vara. Inebär att alla affären har extraöppet till 9 med erbjudanden och reor. Jag köpte mig en supersöt ram. Sen missade vi julgransplundringen framme på torget med 5 minuter. Men Flisan fick en godispåse ändå :-)
Mer, mer, mer, mer! säger hon när hon ätit upp. Gullunge :-)

Nej gott folk. Nu ska jag sova, och det ska bli såå skönt!

Fröken Flis tyckee inte alls det är roligt att bli fotograferad efter att man just sovit middag och slagit upp sina söta små ögon. Ett försök till ett leende reulterade i att hon vände ryggen till och tyckte jag va allmänt jobbig. :P

Kommentarer
Postat av: Sandra, Colins mamma

Att bli polis är min dröm och jag vill verkligen bli det. Har varit i kontakt med polis och dom gav mig lite mer hopp om att det kanske finns en chans. Såg att du utbildade dig till undersköterska. Det har jag jobbat som i några år och gör fortfarande. Älskar verkligen det jobbet men känns inte som att det är något jag vill göra hela livet.

2011-01-13 @ 22:41:02
URL: http://sandrahupdate.blogg.se/
Postat av: sara - mamma till wilda

hahaha Hon såg inte allt för nöjd ut =)

2011-01-14 @ 07:14:57
URL: http://saratilling.devote.se
Postat av: Lotta, mamma till Lucas

Hej! Vad skoj! Å du ligger på min!!! =)

Trevlig dag!

2011-01-14 @ 09:02:42
URL: http://sotnosenattol.blogg.se/
Postat av: Linnea Granström- Ebbas Mamma

hehe nå så sööt!

2011-01-14 @ 13:29:53
URL: http://linneagranstrom.blogg.se/
Postat av: Josefin -Happy Days-

Tror det har mkt med åldern o göra med ang foto o barn. När de blir lite mer medvetna så brukar det komma en sån period då de inte alls ska vara med på kort o man får försöka med mutor eller vara snabb, hihi. Så jag passar på o fota Meja nu innan hon börjar protestera, om hon nu gör det. Det var så med sonen i alla fall o många av de barn jag får i uppdrag att fota märker man är lite skeptiska till o va med på bild, så det blir o locka o pocka lite. ;-)



Nu är fredagsmyset över oss, ska bli härligt o bara få sätta sig ned med ett litet glas sött o njuta av godisskålen till Let´s Dance. :-)



Ha en fin kväll o helg!

2011-01-14 @ 17:42:07
URL: http://landhagen.blogg.se/happydays/
Postat av: Fröken M

hihi... inte jag heller, men jag har ofta turen att ffå presenter från mina samarbetspartners :) Ha en toppen helg ! kram

2011-01-14 @ 18:44:57
URL: http://frokenmela.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
0