Helgen

Har spenderat den här soliga helgen i Falköping hos svärföräldrarna och det har varit en lugn och skön helg med mysiga kvällar framför tv:n och även en del utflykter.
I Lördags va vi på en liten tripp till Hornborgasjön med fika. Dock inga fåglar direkt att se men de va mysigt. Promenerade mest.

Här kommer bilder:




Flisan målar för första gången med sina vattenfärger också. Och jag va ju självklart inte sen med kameran. :P





När vi kom hem till vårt eget va gick Flisan direkt in till sitt rum och rev ut alla hennes sagoböcker. Hon är inne i en bokperiod och vad passar inte bättre då än bokhyllan full med böcker? :-)




Nu har vi precis tittat på sista delen av Solsidan. Nån som vet om det kommer en säsong till? Den är ju så jäkla bra, får ju inte ta slut nu!

Har även fått nya fina gardiner till köket av mamma som va på Ullare igår. Vita med lite spets och beiget monogram på, lite lantstilsaktigt. Blev jättefint och det ljusade verkligen upp i köket.


Ha en fortsatt fin Söndagskväll!

Kommentarer
Postat av: christin

underbart mysig bild när hon tittar i boken! :)

2011-03-20 @ 21:01:04
Postat av: Lina

Vilka fina bilder :) och va preppy kaj ser ut i kavaj haha. Gullig flisan är när hon målar, vi ska nog till gekås i veckan då ska vi köpa massa sånt till Vilda för hon ÄLSKAR att måla och målar på allt annat än papper haha. Väggar och spegeln är en favorit. Hon river också ut alla bökerna i sin bokhylla och kommer med böcker som jag ska läsa. Fast hon bläddrar ju nästa direkt till sista sidan och sen säger hon "så" och hämtar en ny så läser säkert 10 böcker på lika många minuter :P

2011-03-20 @ 21:01:41
URL: http://rocktroll.blogg.se/
Postat av: Tessa- Mathilda & Melvins mamma!

Ser ut som ni haft en härlig söndag!!!!



Tack, men de gick åt skogen, va jag som åkte på storstryk :D

2011-03-21 @ 09:06:11
URL: http://tessa84.blogg.se/
Postat av: Josefin -Happy Days-

Såg ut som er helg med var mysig! Meja gillar med att måla, men det blir lite kladdigt...



Var det sista avsnittet av solsidan? Näe! Mera vill jag ha! Har inte sett gårdagens avsnitt än för vi spelade in det.



Kramar, fin vecka önskar jag dig!

2011-03-21 @ 12:58:36
URL: http://landhagen.blogg.se/happydays/
Postat av: Sandra, Colins mamma

Nej precis. Han har varit dålig i magen i tre dagar nu. Vet inte riktigt vad det är som är fel. Han har inte ont i magen och är jätte pigg. Gud vilka fina bilder! Ser ut som ni haft en härlig helg.

2011-03-21 @ 20:47:42
URL: http://sandrahupdate.blogg.se/
Postat av: Josefin -Happy Days-

Tack sötnos! Ja det var tur jag inte börjat med frukost än för då hade jag satt i halsen, blev chockad av o se mig på framsidan igen. ;-)



Ang stolen så ska jag vissa i ett inlägg snart hur jag gjort, så håll ut!



Kram o trevlig kväll!

2011-03-21 @ 20:50:06
URL: http://landhagen.blogg.se/happydays/
Postat av: Sanna Mamma Till Skrutt

heeej sötisar!



hooppas allt är bra med er?

hade massor att ta igen som vanligt när man kika in här o det GILLAS... älskar dina bilder i förra inlägget dom där "natur bilderna" såå jäkla fina o jag skulle lätt kunna pryda mitt hem med flera st av dom. Jennie har du aldrig funderat på att starta eget? det där med foto det kan du;)



Ser ut som vattenfärgerna blev en succe´? jag som är livrädd för kladd;) skulle nog aldrig ens tänka tanken än men barnen brukar ju gilla det o dom kanske är i rätt ålder för att kunna fixa det iaf:)



Krrraaam!

2011-03-26 @ 06:41:30
URL: http://susannahlundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
0