Nu äntligen blir det av !

Nu har jag varit duktig ytterliggare en gång till, genom att cykla in Flis till dagis. Och något som jag finenr märkligt är att det är extremt varmt ute, det är milt. November månad och jag tog inte ens på mig jacka, och då cyklar jag ändå där det är öppet och ganska blåsigt. Pannband, tunna vantar och en vanlig tröja räcker. Helskumt men samtidigt klagar jag inte, det är ju skönt så länge man slipper pälsa på sig megatjocka vinterkläder.

Nu är jag äntligen hemma (höhö) och ska ta tag i våran lägenhet som mer eller mindre likanr ett bombnedslag. Har roat mig med annat i veckan så har lixom inte hunnit med det här med städ.

Brukar ju underhålla mig själv med hög musik när jag städar, och idag fick jag ett ryck och rotade igenom mina gamla skivor i skåpet, och hittade min samling Sex pistols-skivor. Ja det visste ni inte om mig, att jag har haft en tonårs-punk-period när allt var svart trasigt och nitigt ! Samt jag lyssnade på Sex Pistols som en galning och hade många av deras skivor.
Så nu, mina kära vänner ska jag dra igång en skiva med detta härliga punkband och städa loss.
Jag undrar va grannarna kommer säga !? ;)

 


Kommentarer
Postat av: Maria - Bloggdesigner

Ja gör det :) Har erbjudandet på 200kr i några dagar nu :)

2011-11-03 @ 09:52:43
URL: http://photographybyristo.blogg.se/
Postat av: Sandra

Ja det är inte direkt vinterväder - men jag är glad så länge jag slipper snön och kylan :)

2011-11-03 @ 11:42:30
URL: http://shabbychicme.blogg.se/
Postat av: Fröken M

Halloj raring !! Hoppas ni har en riktigt bra dag !! Kram

2011-11-03 @ 13:19:17
URL: http://frokenmela.se
Postat av: i min lilla lilla värld

Cykling är den träningsform jag verkligen avskyr hahhaa

2011-11-03 @ 15:06:07
URL: http://saratilling.se
Postat av: Sanna mamma till skrutt o lillebror i magen ♥

Vilken hurtbulle du är då:) borde jag också vara med tanke på hur stor jag börjar bli, haha.. (hjälp)

Härligt att slippa tjocka vinterjackan, o man får verkligen vara glad att det är rätt milt ute iaf, för vintern hinner vi ju med:P även om jag faktiskt gillar vintern men kan tycka den är lite väl lång.

Bara det är snö till jul så är jag nöjd;)



Hoppas allt är bra med er sötnosar.. tror jag ska prova ditt kasslergratäng recept snart. såg supersmarrigt ut!! :)



Stor kram till er ♥

2011-11-03 @ 19:26:12
URL: http://susannahlundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
0