Things will never be the same

               
 
Nu har det börjat mörkna ute och jag sitter ner och tar det lugnt för första gången på nästan hela dagen.
Jag har varit inne i Vara och strosat runt med Sandra, Sanna, Annie, Lexi och Linda i några timmar på dan, kikat affärer och fikat.
Nu på kvällen har jag klippt gräs, och när Kaj kom hem från jobbet tände han grillen så det blev grillat till kvällsmat ! Mamma har även varit här en sväng och sett till Flis lite medan jag klippte.

 Flisan har även idag för förtsa gången lekt med grannbarnen som bor här på gatan, vilket jag tycker är skoj då hon behöver lekkamrater i sin ålder på hemmaplan, inte bara på dagis.

Nu har en nöjd Flis somnat för natten o jag och Kaj sitter här och lyssnar lite musik. Just nu är det låten ovan, både jag och Kaj har fastnat för den, och vi båda kan nog skriva under på att Marie Fredriksson har Sveriges bästa sångröst, den är helt otrolig. Det finns inte en enda sångerska som slår den.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Maddiie

Sv: tack :)

Det har jag o hoppas du har det också. Kram

2012-08-13 @ 21:39:03
URL: http://maddiie.blogg.se
Postat av: Marie

Ohh vad roligt att hon lekt med grannbarnen ju =D. Samt nostalgi, Roxette =D

Svar: ja det är riktigt kul då hon inte har så många vänner i son ålder att leka med :)Ja roxette, love them! :D
Jennie Himmerman

2012-08-13 @ 21:40:08
URL: http://myflowergirl.blogg.se
Postat av: birgitmaria

Låter som en riktigt bra dag:) Det är så kul när barnen har kompisar i närheten, det gör det så mkt enklare. Kul!
Gillar oxå Roxette - dom var ju hur stora som helst när jag var ung... yngre menar jag ;)
Ha det gott!

2012-08-14 @ 22:24:14
URL: http://birgitmaria.blogg.se/
Postat av: Malin - Mamma till Alice, Lowe & Stella <3

Hon sjunger jätte bra!!

Svar: eller hur! Älskar hennes röst :)
Jennie Himmerman

2012-08-16 @ 10:24:42
URL: http://alicesmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
0