Kvällstjatter

Efter att suttit och funderat en stund över något att skriva.. Alltså något läsvärt som inte får er att nicka till över tangentbordet & snarka högljutt, så kommer jag faktiskt inte på något vettigt. Jag skulle kunna skriva att jag åt avokado på jobbet idag och fick värsta magknipen, & att jag stack mig på en använd insulinpenna & fick ta blodprov av säkerhetsskäl & var skitnervös för jag hatar nålar. Sen skulle jag kunna skriva att vi valde att äta kiosk (skräp)mat till middag idag bara för att kylen ekar tom så här det sista på månaden, men näe. Vem skulle vara intresserad av att veta allt detta? 
 
Så jag väljer nog bara att säga Godnatt till alla som klickat in här. Så hörs vi när jag har något kul att skriva om ;-)
 
 

Kommentarer
Postat av: Marie

Jag gillar hur du än skriver och jag gillar det, så detta var ett bra inlägg =D

Ohh ajaj stack du dig på det, vad obehagligt, men skönt att ta blodprov då så man vet

Söt hon är Flisan, sådär trött är jag nu

2013-04-25 @ 22:17:52
URL: http://myflowergirl.blogg.se
Postat av: Josefin -My Happy Days-

Känner igen mig, hihi, men ibland så finns inte riktigt orden även om det alltid är kul att få en inblick i vardagen. Då brukar jag köra på en bild säger med än tusen ord. :)

Tusen tack sötaste för att du ville hjälpa oss med en röst i Drömfångar-tävlingen, det är uppskatat av oss alla tre!

Happy Friday!!

2013-04-26 @ 06:18:06
URL: http://landhagen.blogg.se/
Postat av: ann

;) he he... godt det så er lønningsdag - eller hur.

Trevlig helg

Kram /
schousnigel.se

2013-04-26 @ 07:49:00
URL: http://schousnigel.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
0