Hej SjukFredag

 
Flisan är nu helt frisk och bilderna är tagna bara för en liten stund sedan, och dom visar en lycklig liten skit som har pappadag med Kaj idag & dom är nu iväg på äventyr !
Vilket jag en dag som denna uppskattar då jag inte höll mig ifrån att bli sjuk, nej då! Det känns som att jag inte är annat än dålig under hösten/vintern.
Dock har jag nog inte magsjuka, men däremot hög feber, frossa, sjukt ont i halsen, ont i kropp och knopp & overkligen trött. 

Så idag är jag hemma från jobbet. försökte mig på att åka ändå imorse men det slutade bara med att jag la mig i sängen igen och skakade. Usch =/

Så trevlig helg på er, själv kommer jag nog spendera nåra dagar under en filt på soffan. 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Emma, Olivias mamma

Härligt att hon blivit frisk! Sjuka barn är det värsta - när man ingenting kan göra för att underlätta. :-/

2013-11-08 @ 17:11:33
URL: http://emmaloves.se
Postat av: Alva

Åh så fina bilder

2013-11-11 @ 22:11:35
URL: http://afotografen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
0