Dop & förkylningstider

Första dopet för Mattias & Sannas Siri:
 
Andra dopet för Tommy & Filippas Louie:
 
Ett mysigt veckoslut med två fina dop & en mindre bra början på den här veckan då både jag och Flisan vaknade upp förkylda. Jag har haft ont i halsen under helgens gång & Fllisan har varit snorig så det var väl väntat att det skulle slå ut. Så jag har gått in i rollen som sjukling så har myst runt med stora pösiga mjukbyxor medan Flisan har varit en snorig prinsessa idag, med klänning, halsband och prinsesskrona! 
 
 
Men jag får väl konstatera att hur trött jag än varit idag så blir jag rastlös & längtar till jobbet, hur konstigt det än låter. & Flis är likadan, det enda hon pratat om idag är dagis och när hon får åka dit igen för det var minsann längesen nu. Det duger helt enkelt inte att vara hemma med mamsen :-)

Kommentarer
Postat av: Therese Bjärstig

Så fina bilder från dopen, å så en stor krya på kram till er!!!! Här snorar Bogge, hoppas han är kry nog att gå på förskolan i morgon för de har fotografering... KRAM KRAM!

2013-10-21 @ 18:30:10
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: michaela- mamma till tre 💗

ser ut att ha varit ett fint dop. underbar liten bebis med jättefint namn!
krya på er ♥

2013-10-21 @ 19:34:35
URL: http://minahjartanochjag.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
0