Hej!

 
Kikar in i all hast så här på kvällskvisten & uppdaterar en sväng. De va evigheter sen jag ägnade tid åt bloggen eller att läsa andras, det har bara inte blivit av. Vi har ju nyss flyttat in i vår nya lägenhet & hela den processen med flyttstäd & att komma iordning i det nya har varit lång och väldigt jobbig så det är en av alla anlendingae till att det ekar tomt här inne.
Men nu är det mesta klart i vårt nya och vi trivs! Jag tänkte att jag skulle fots runt lite när jag känner att vi fått iordning allt & visa er. 
 
Annars då? Flisan har som ni ser fått en ny cykel till hennes stora lycka av sin gammelmormor & här provas den för första gången på bilderna ovan <3
 
Själv så växer jag så det knakar. Foglossningarna har så sakta börjat avta & det är så skönt!
Det har verkligen varit en graviditet för sig men nu kan man sakta börja njuta av den istället. 
Lille bebis är en otroligt aktiv liten en. Det är inte många stunden under dygnet han sover. & det slår aldrig fel, efter kl 22.00 på kvällen vaknar han till lite extra & partajar loss ordentligt i flera timmar in på natten. Ibland sprakar han & knör så hårt att de känns som om huden ska spricka på mig. 
Är nu inne i vecka 33 så det är inte lång tid kvar alls. Tiden lär ju bara springa iväg!
 
 
följ mig gärna på instagram, där är jag mer aktiv för tillfället: jenniehimmerman
 

Kommentarer
Postat av: Cissi

Härligt när det sparkas och bökas där inne! Mindre härligt med alla krämpor såsom foglossning... Men vad skönt att det börjat ge med sig.. Gör ofta det tydligen när bebis sjunker mer och stabiliserar upp bäckenet.. (Enligt min förra barnmorska). Längtar så tills det är dags för det, men lär ju dröja ;)

2014-07-02 @ 18:55:13
URL: http://nastanperfekt.blogg.se
Postat av: Emmelie - Mamma till Ebba och Hugo

Vad roligt att ha en uppdatering från dig. Superfina bilder som vanligt, härligt att flytten gått bra. Kram

2014-07-02 @ 21:13:38
URL: http://www.emmgus.blogg.se
Postat av: Marie

Härligt med lite rader från dig och söt hon är i sin fina regnkappa. Härligt med nytt boende med. Ohh kan tro att du sover sämre nu då då han sparkar på så, hehe då är han vaken då du inte vaggar honom till sömns som på dagarna =D

2014-07-06 @ 19:32:42
URL: http://myflowergirl.blogg.se
Postat av: birgitmaria

Kul att du är tillbaka! (Lite iaf) Vilken fin cykel!! Förstår att hon är glad. Skönt att du får må lite bättre!! Här är det så varmt - vi badar mest och bara tar det lugnt! Ha det gott!
Kram

2014-07-07 @ 23:06:11
URL: http://birgitmaria.blogg.se/
Postat av: Fina Frun

Skönt att ni börjar komma i ordning och att foglossningen har lättat!

2014-07-29 @ 17:01:57
URL: http://finafrun.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
0