Godmorgon Fredag !

Middagsbjudning hos farmor igår kväll. 
 
Det händer väl inte särskilt mycke spännande i mitt liv just nu, dagarna rullar förbi & nu är det redan mitten på Mars. herregud så tiden går fort. 
Jag har börjat tvinga ut mig på promenader för att få lite luft och för att inte förslappa mig helt. Jag är ju van i grund och botten att vara igång hela dagarna med minimalt av vila så det är behövligt för en orolig själ som min ;-)
Så idag ska jag & Flisgris ut & gå en sväng. Flis på cykel & orkar jag så tänke jag att vi skulle promenera ända till bron som går över e20 & vinka på lastbilar. 
 
Ikväll väntas middag & avtackning av vår chef som tyvärr ska sluta hos oss. 
Så jag ser fram emot att få träffa mina kollegor & framför allt ser jag fram emot att få göra mig fin och klä upp mig! :-)
 
Trevlig helg !

Kommentarer
Postat av: Camilla

Mmm, ser verkligen gott ut! Inte dumt få bli bjuden på mat hos farmor :))
Inte dumt du orkar ut på promenader! Men förstår det är tungt ibland, jag fattar inte hur jag orkade ta mig till jobbet vissa dagar. Åt godis nonstop bara för att få lite energi och överleva.. :/

2014-03-16 @ 09:06:24
URL: http://radhuslivet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
0